با حضور فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه "ژئوماتیك 96 "گشایش یافت

خرید بک لینک


با حضور
دکتر حبیب اله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بیست وچهارمین نمایشگاه "ژئوماتیک 96" صبح روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه گشایش یافت.

پس از آیین افتتاحیه بیست و چهارمین همایش ملی ژئوماتیک، با حضور مسئولین وزارتخانه ها و دستگاه های اجرائی، نمایشگاه ژئوماتیک نیز فعالیت خود را به مدت سه روز آغاز کرد.

مقامات لشگری و کشوری حاضر در سازمان نقشه برداری کشور در جریان بازدید از بخشهای مختلف این نمایشگاه با توضیحات رئیس و مسئولین سازمان نقشه برداری کشور، از جزئیات فعالیتهای نقشه برداری صورت گرفته در بخش های مختلف خصوصی، دولتی و نیز خدمات و فناوری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، مطلع شدند.

خاطر نشان می شود این نمایشگاه در وسعتی بالغ بر 2000 مترمربع در سازمان نقشه برداری کشور و همزمان با برگزاری همایش ملی ژئوماتیک، یکی از بزرگترین رویدادهای علمی و تخصصی در حوزه مهندسی نقشهبرداری و ژئوماتیک در کشور است و جایگاهی برای تبادل اطلاعات وتعامل بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان دانش، اطلاعات، تجهیزات، خدمات و دستاوردهای مهندسی نقشهبرداری و ژئوماتیک دربخشهای دولتی وخصوصی بهشمارمیرود.

در پایان گفتنی است نمایشگاه ملی ژئوماتیک 96 تا روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه میزبان کاربران و علاقمندان به حرفه و صنعت نقشه برداری خواهد بود.

منبع خبر:

http://www.ncc.org.ir/DesktopModules/News/NewsView.aspx?TabID=1&Site=NCCPortal&ItemID=1552&mid=12558&wVersion=Staging&lang=fa-IR


برچسبها: آخرین اخبار حوزه ژئوماتیک مرکز اطلاعات و خدمات ژئوماتیک ایران...

ما را در سایت مرکز اطلاعات و خدمات ژئوماتیک ایران دنبال می‌کنید

برچسب: حضور,فرمانده,نیروی,دریایی,راهبردی,ارتش,جمهوری,اسلامی,ایران,نمایشگاه,ژئوماتیك,گشایش,یافت, نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 12:23

صفحه بندی